Reklama

Senzi TV vstupuje do peoplemetrového merania, plánuje aj satelitné vysielanie

Senzi TV po mesiaci vysielania vstupuje do peoplemetrového merania. Výsledky sledovanosti budú tak súčasťou denného eportu peoplemetrového prieskumu spoločnosti TNS, ktorá ho poskytuje všetkým televíznym vysielateľom a Asociácii mediálnych agentúr.

Pokrytie televízie v peoplemetrovom paneli k 30.9.2013 je 17,8%, čo predstavuje 213 z 1 245 domácností. Programová ponuka pri tomto pokrytí však už teraz zaznamenáva sľubný divácky záujem, čo dokumentuje napríklad celodenný share 0,6% v cieľovej skupine 12-54 zo dňa 28.9.2013,“ informovala o JOJ GROUP v tlačovej správe.

Reklamný a televízny trh sa v posledných rokoch veľmi zmenil. Práve z dôvodu limitu reklamného trhu sme sa rozhodli vstúpiť aj na pôdu platených televíznych staníc a SENZI je našou prvou lastovičkou. Som rád, že po prvom mesiaci vysielania môžeme byť s jej účinkovaním na slovenskom televíznom trhu spokojní.“ uviedol František Borovský, generálny riaditeľ televízií JOJ GROUP a predseda predstavenstva Slovenskej produkčnej, a.s.
Pokračovanie nižšie:

Kanál Senzi TV vysiela 24 hodín denne, svoje vysielanie spustil oficiálne v nedeľu 1. septembra 2013. Vo vysielaní prináša ľudové, country či repete hity, no nechýbajú ani vlastné relácie ako napr. Hráme na želanie či Ochutené morom.

K dnešnému dňu je SENZI dostupná v DVB-T v rámci prvého celoplošného multiplexu (MPEG-4), v káblových rozvodoch a na IPTV platformát. Televíziu už šíri takmer 50 operátorov, medzi nimi napríklad Slovak telekom, UPC BROADBAND Slovakia, Orange Slovensko, Satro, Antik Telecom a mnoho ďalších. SENZI zatiaľ nie je šírená prostredníctvom satelitnej distribúcie, JOJ GROUP však tento typ šírenia plánuje.

Mohlo by vás ešte zaujímať