Reklama

Deň otvorených dverí prilákal do Markízy vyše 30-tisíc fanúšikov

Herecké a moderátorské tváre televízie Markíza, atraktívny program na pódiu a skvelá atmosféra prilákali v sobotu 24. augusta 2013 do areálu televízie Markíza tisíce návštevníkov z celého Slovenska. Ich počet v popoludňajších hodinách prekročil 30-tisícovú hranicu.

Fanúšikovia trhového lídra mali počas Dňa otvorených dverí (DOD) možnosť naživo sa stretnúť a získať podpisy tých najväčších seriálových hviezd. Obrovský ošiaľ vyvolali hlavne tváre najsledovanejšieho slovenského seriálu Búrlivé víno – Nela Pocisková, Juraj Loj, Braňo Deák, Emil Horváth ml., Henrieta Mičkovicová či Maroš Kramár.

Svoje podpisy rozdávali aj herci z obľúbenej Horúcej krvi (Anna Šišková, Jozef Vajda, Juraj Hrčka, Marián Mitaš) či úplnej novinky Chlapi neplačú (Alexander Bárta, Zuzana Frenglová, Timur Kramár), ktorá štartuje už v pondelok 26. augusta 2013 o 17:45.
Pokračovanie nižšie:

Mimoriadne veľkému záujmu sa tešila aj autogramiáda moderátorov a redaktorov televízie Markíza či nakrúcanie Modrého z neba s Vilom Rozborilom.

Návštevníci si tiež vychutnali prehliadku štúdií ich obľúbených programov, spoznali zákulisie televízie, zúčastnili sa živého vysielania relácie Teleráno a využili množstvo dostupných atrakcií, vrátane možnosti preletieť sa ponad areál vrtuľníkom.

Na pódiu rozdávali skvelú náladu vystúpenia Dary Rolins, Nely Pociskovej, Evy Mázikovej a Thomasa Puskailera, Laciho Strikea či skupín ako Tublatanka, Vidiek, AMO & Band alebo Funkiez. Vďačné publikum potešili svojimi pesničkami aj finalisti SuperStar a Hlasu Česko Slovenska.

Na DOD vyvrcholila SMS hra o exkluzívny automobil, výhercu vyžrebovali riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza Michal Borec a moderátorka Kvetka Horváthová.

TV Markíza ďakuje všetkým fanúšikom za návštevu a fantastickú atmosféru. Deň otvorených dverí podrobne zmapovala aj špeciálna webstránka www.markiza.sk/dod.

DOD_201301DOD_201302DOD_201303DOD_201304

(text, foto: TV Markíza)

Mohlo by vás ešte zaujímať