UPC DTH pridáva na Facebook špeciálnu aplikáciu pre lepšiu zákaznícku starostlivosť

UPC DTH S.à r.l., popredný poskytovateľ satelitných televíznych služieb v strednej a východnej Európe, s hrdosťou oznamuje štart novej facebookovskej aplikácie on-line starostlivosti o zákazníkov služby freeSAT v Českej a Slovenskej republike a UPC Direct v Maďarsku. Počnúc 16. aprílom UPC DTH o stupeň zvyšuje úroveň zákazníckej starostlivosti na mieste, kde zákazníci trávia najviac času on-line. Cieľom aplikácie je poskytnúť on-line podporu a vyšší štandard zákazníckych služieb na Facebooku.

Už od svojho vzniku si dala spoločnosť UPC DTH jednoznačný cieľ poskytovať prvotriednu zákaznícku starostlivosť, čo dokladá aj jej partnerská spolupráca s oceňovaným centrom služieb zákazníkom. Na zlepšenie dostupnosti služieb starostlivosti o zákazníka a rozšírenie možností pre existujúcich či budúcich zákazníkov tím UPC DTH predstavuje novú súčasť svojich facebookovských stránok. Špeciálna zákaznícka aplikácia freeSAT či UPC Direct umožňuje interaktívnejšie spojenie s potrebami zákazníka a lepšie možnosti, ako sa mu prispôsobiť.

Táto posledná inovácia dotvára kolorit funkčných noviniek, ako je napríklad možnosť spojenia cez Skype či funkcia spätného volania zákazníkom, prípadne lokálna webová stránka na kontakt s centrom služieb zákazníkom. Nemenej dôležitá je možnosť výberu spôsobu platby či iné facebookovské aplikácie, ako napríklad interaktívny nástroj na vyhľadávanie predajcov služby. Spustenie novej sociálnej aplikácie obohatí zákazníkov o nové možnosti komunikácie so spoločnosťou UPC DTH. A v neposlednom rade ešte viac zdôrazní záväzok spoločnosti ponúkať len tú najlepšiu starostlivosť o zákazníka.

Tunde Hubina, riaditeľka oddelenia starostlivosti o zákazníka spoločnosti UPC DTH S.à r.l., hovorí: „UPC DTH je lídrom v poskytovaní príkladnej starostlivosti o zákazníkov v Maďarsku, Českej republike a na Slovensku, ktorá bola opakovane ocenená. Dôkazom je, že v hodnotení zákazníkov poskytovateľov podobných služieb v regióne patríme k najlepším.“ A dodáva: „Práve to je pre nás hnacím motorom podobných inovácií, ako je táto posledná. Vďaka tomu si udržujeme prvenstvo v oblasti starostlivosti o zákazníka.

Najnovšia facebookovská aplikácia umožní zákazníkom okrem iného zdieľať svoje skúsenosti na fóre či vyhľadať riešenie pomocou sekcie často kladených otázok. Popri možnosti priamej interakcie s tímom starostlivosti o zákazníkov poskytuje stály prístup ku kontaktným informáciám, k aktuálnym správam o službe alebo tematickým správam. Informácie o aktuálnych kampaniach či aktualizáciách služieb tak odteraz nájde ktokoľvek.

(UPC DTH)

Moho by Vás ešte zaujímať