Reklama

Televízia TA3 ako kľúčový zdroj informácií

Spravodajská televízia TA3 zaznamenáva v ostatnom čase trend, že ústredné politické udalosti Slováci preferujú sledovať práve na TA3. „Dôvera divákov v naše spravodajstvo, prenosy z tlačových konferencií, v existujúce, ako aj nové politické relácie nás tešia a pevne veríme, že tento trend ďalej porastie. Koniec koncov, dokumentujú to aj naše veľmi dobré čísla sledovanosti,“ hovorí Michal Gučík generálny riaditeľ TA3.
Pokračovanie nižšie:


Relácia V politike
Témou ostatnej relácie V politike bola aktuálna kauza Gorila, ako aj nové tváre v politike a ich nový pohľad a riešenia pálčivých problémov našej spoločnosti. Spolu s Ľubou Oravovou na tieto témy diskutovali – Lucia Žitňanská (SDKÚ-DS), ministerka spravodlivosti, Andrej Hrnčiar (nezávislý na kandidátke Most-Híd) a Andrej Danko (SNS), podpredseda strany.

Reláciu si v premiére a reprízach pozrelo takmer 683 000 Slovákov. V premiére, v kategórii 12+ dosiahla relácia nadpriemerný podiel na trhu 7,3 %. V rámci pokrytia TA3 kategórie 12+ ide o podiel 8,0 %.

Spravodajská televízia TA3 vysiela reláciu V politike v premiére vždy v nedeľu o 11.00 a v reprízach – v nedeľu o 20.00 a v pondelok o 13.00. Relácia prináša prehľad najdôležitejších tém, ktoré sa udiali na našej politickej scéne. Do politicko-diskusnej relácie sa môžu zapojiť aj diváci prostredníctvom otázok, ktoré môžu zasielať na e-mailovú adresu vpolitike@ta3.com.

Tlačová beseda Obyčajných ľudí a nezávislých osobností
Témou zaujala a veľmi dobrú sledovanosť zaznamenala včera aj tlačová beseda kandidátov hnutia Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti s následnou reakciou lídra hnutia Igora Matoviča. Téma detektora lži zaujala viac ako 561 000 Slovákov. Tlačová beseda kandidátov strany dosiahla podiel na trhu 9,13 % a beseda Igora Matoviča 12,6 %. Najväčší podiel dosiahli besedy v kategórii manažérov – v poradí prvá 24,0 % a v poradí druhá 26,3 %.

(PR Clinic)

Mohlo by vás ešte zaujímať