Otestovali sme zákaznícku linku platformy Skylink pri veľkom prelaďovaní

Vzhľadom k veľkému prelaďovaniu programov a hlavne slovenských základných bol nápor na zákaznícku linku satelitnej platformy Skylink obrovský. Rozhodli sme sa ju preto otestovať aj z toho dôvodu, že pominulé mesiace trvalo aj polhodinu pokiaľ sa zákazníci dočkali spojenia s operátorom. Už pri prvom vytočení čísla zákazníckej linky (02/49 220 354) sme sa dovolali a po troch minútach sme hovor ukončili s tým, že naša požiadavka bola vybavená a spojenie s operátorom prebehlo ani nie do jednej minúty. Čo oproti predchádzajúcim skúsenostiam so zákazníckou linkou platformy Skylink hodnotíme veľmi kladne.

Prečítajte si tiež: Na zákaznícku linku v Skylinku je momentálne problém sa dovolať

Rovnako sme skúsili otestovať aj mailovú komunikáciu so zákazníckym servisom satelitnej platformy Skylink. Naša požiadavka bola vybavená touto formou ani nie do 24 hodín. Rovnako kladne preto musíme hodnotiť aj u tejto formy komunikácie so zákazníckym servisom platformy Skylink.

Platforma Skylink používala pri preladení automatický systém ústredne (IVR), ktorý poskytoval automaticky všetky potrebné údaje ohľadom preladenia. “Systém IVR prevzal veľkú časť komunikácie. Vďaka tomuto systému sa nám podarilo špičku v preladení relatívne slušne zvládnuť.“, povedal pre náš portál Jaromír Glisník, člen predstavenstva spoločnosti TradeTec. Ako ďalej dodal: “Dokážeme do minúty zdvihnúť cez 90% hovorov, čo považujem za veľmi slušné..”

Rýchle vybavovanie na zákazníckej linke má za následok určite aj počet operátorov na zákazníckej linke, ktorý sa za poslednú dobu navýšil o päť nových pracovníkov. Celkom majú satelitné platformy Skylink a CS Link 36 operátorov a okrem toho ešte ďalších 15 pracovníkov zákazníckeho servisu.

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

Tento článok už nie je možné komentovať