Reklama

DIGI Sport: Momentálne nie je náš zámer poskytnúť náš program iným poskytovateľom

Koncom minulého týždňa sa naša spoločnosť zúčastnila na konferencii DIGITAL Future, ktorú organizovali spoločnosti TNS Slovakia, s.r.o. a Ecopress, a.s.

Konferencia s medzinárodnou účasťou mala bohatý program a naša spoločnosť vystúpila v rámci jednej z troch tém – Digitalizácia. Pri príležitosti Konferencie sme poskytli informácie, ktoré neboli médiami presne interpretované. Objavila sa totiž informácia, že športový program „DIGI Sport si môžu zaradiť aj konkurenční operátori“. V ďalšom texte sa uvádza, že sme pripravení o tejto možnosti hovoriť. Napriek tomu, že sme technicky na takýto krok pripravení, v súčasnosti to nič nemení na veci, že športový program DIGI Sport zostáva len v ponuke spoločnosti DIGI Slovakia. Takže prezentácia v médiách, že budeme zaradení aj do ponuky ostatných operátorov nie je presná.

Športový program DIGI Sport vznikol ako marketingový nástroj spoločnosti DIGI Slovakia, s.r.o. Je dostupný len pre klientov využívajúcich satelity a káblovú TV tejto spoločnosti a tak to zostane aj naďalej. Je pravdou, že technicky sme pripravení poskytnúť vysielanie DIGI Sport aj iným poskytovateľom týchto služieb, ale nie je to momentálny zámer spoločnosti DIGI Slovakia. DIGI Sport naďalej zostáva len v ponuke tejto spoločnosti.
Program DIGI Sport začal vysielať 14.augusta 2010.
Pokračovanie nižšie:


ZDENKO RYŠAVÝ, Výrobný a technický riaditeľ DIGI Sport:
„V marci 2010 naša materská spoločnosť rozhodla, že na Slovensku a v Česku bude mať novú športovú televíziu. Projektovanie televízie trvalo približne dva mesiace, samotná prestavba našich priestorov sa natiahla z 3 na 5 mesiacov, čo je v našich zemepisných šírkach vlastne unikát pri dodržiavaní harmonogramu stavebných prác. Následne sme začali zariaďovať strižne, štúdio, réžia a vysielacie stredisko. Tieto výrobné miesta si naši zamestnanci postavili sami: od položenia káblov až po nasadenie techniky. Pracovali sme tu nepretržite 14 dní, len aby sme stihli 14.augusta 2010 o 13:45 prvý zápas Premier League, bol to zápas Tottenham – Manchester City. Techniku sme oživili bez jedinej skúšky a to 3 minúty pred začiatkom vysielania. Až na malé zaváhanie dopadlo všetko na jednotku. Naši mnohí technici boli bez skúsenosti z práce v mediálnom prostredí. Zaťažkávajúcu skúšku zvládli aj nad moje očakávania. Bolo to náročné obdobie pre všetkých… Možno práve preto majú úžasný vzťah k technike, ktorú máme, vážia si prostredie, v ktorom pracujú. Je to skrátka „ich“ televízia.“

Šéfredaktorom DIGI Sport je JAROSLAV ŠIŠOLÁK, ktorý sa v športe pohybuje doslova celý život. Ako dieťa vyrastal na futbalových ihriskách, futbal hrával aj aktívne a dodnes mu športová drina nie je cudzia. Má za sebou prácu v oblasti športu ako manažér, pričuchol ku športovému marketingu a keďže pôsobil aj v inej športovej televízii, vie presne, ako poradiť, povzbudiť a motivovať svojich mladých kolegov. Je skutočnou hlavou i srdcom vysielania DIGI Sport.
„Sme si vedomí skutočnosti, že sme futbalovou televíziou. Napokon predurčuje nás k tomu balík vysielacích práv, ktoré máme. V prvom roku sme sa venovali aj hádzanej, boxu, tenisu, basketbalu, či hokeju, prioritou však skutočne bol futbal. Tu sa vytvára priestor na ďalšie obdobie, kedy vieme, že ostatné športy musíme posilniť. Ale aj tak opakujem: balík vysielacích práv, ktoré máme z nás jasne robí futbalovú televíziu. Sme televíznou špicou, čo sa týka obsadenia komentátorských postov. U nás je to najlepšie, čo na Slovensku v tejto oblasti pôsobí. A opäť sa odkrýva rezerva, ktorú máme: musíme osloviť aj českého diváka, keďže tam vysielame. V druhom roku nášho života je to cieľ, ktorý máme: stať sa aj českým hráčom v obrovskej konkurencii športových televízií u našich susedov.“

Čo sa v prvom vysielacom roku podarilo a čo nie?
„Za absolútny úspech, možno až zázrak považujem fakt, že sme DIGI Sport vysielanie doslova zbúchali za 3 mesiace. Po dvoch mesiacoch fungovania sme mali Správy, od apríla vysielame moderované štúdiá. Je to dosť za jeden rok? A ak k tomu pridám tvrdenie, že sme dali šancu mladým ľuďom bez skúseností, ale s obrovským priestorom, aj neprajníci nášho vysielania musia povedať: klobúk dole….“

S čím vstupujete do druhého vysielacieho roku?
„Ako som už spomínal, chceme byť lepší, viac komunikovať s divákmi, k čomu smeruje naše snaženie s rôznymi hrami a názormi, ktoré sa začínajú objavovať v našom vysielaní a diváci to oceňujú a chápu, čoho dôkazom je fakt, že s nami komunikujú a reagujú. Potrebujeme sa pevne etablovať na českom športovom trhu a dali sme si za cieľ priniesť ešte pestrejší program. Toto všetko chceme zvládnuť. Denne a s nápadom. Nechceme divákov nudiť. To je náš prvoradý cieľ.“

DIGI Sport vysiela:

Futbal: – exkluzívne anglickú Premier League a taliansku Serie A, francúzsku Ligue 1, brazílsku ligu, americkú Major League Soccer, domácu Corgoň ligu, je partnerom našej reprezentácie na domáce stretnutia kvalifikácie na EURO 2012
Hokej: – švédsku Elitserien
Hádzaná: – vybrané zápasy našej reprezentácie (muži aj ženy), Champions League (muži aj ženy)
Tenis: – ATP turnaje
Ostatné športy: atletika, box, basketbal, vodné pólo
Okrem priamych prenosov a záznamov vyrába vlastné športové Správy, Magazíny a diskusné relácie.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentár

  1. dulezite dobry digi sport potrebuje digi tv HD kvalita

Komentáre už nie sú povolené.